עיצוב בתי קפה ומסעדות

ידעתם? הלקוחות של בתי קפה ומסעדות נמשכים קודם כל לעיצוב של המקום ורק לאחר מכן לאוכל. מדהים! לא?

הרי חלק מהבילוי הוא האווירה והתחושה שהעיצוב מעורר במבקרים ולכן בתי עסק אלו חייבים להיות מרשימים ומושכים במיוחד. כיום ללקוחות יש דרישות גבוהות מאוד, ויפסלו מקומות על דברים קטנים ביותר, ברור שכדי להצליח צריך שהאוכל יהיה טוב והמלצרים נחמדים אולם זה לא מספיק. צריך את הדבר המיוחד הזה שקשה להגדיר שמושך את האדם למקום וגורם לו לרצות לבוא שוב ושוב, זהו העיצוב!

לכן זה ממש הכרחי להיעזר במעצב שיעשה את התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים כך שיעמדו בתחרות. זהו תהליך הדורש מומחיות בגלל הרמה הגבוהה הנדרשת והדרישות השונות. צריכים לדעת כמה אנשים מקסימום יכולים לשבת במסעדה (רשיון עסק), מרחק מעברים בין שולחנות, כמה שירותים צריכים להיות, ועוד. הכל לפי שטח המקום והמרחב הנתון.

איך מתחילים לעצב מסעדה או בית קפה?

בוחרים סגנון עיצובי שיתאים לסוג בית הקפה או המסעדה – בזה המעצב יכול לעזור. מתקשרים למעצב שיגיע לפגישת ייעוץ במקום ויבחן את הפוטנציאל בו וייעץ מה ניתן לבצע בחלל הנתון. לאחר שהתרשמתם לטובה מהמעצב תקבלו הצעת מחיר תסכמו על הפרטים ותוכלו להתחיל. המעצב יבצע הדמיה של המקום ולאחר מחקר יחד איתכם, יציע לכם מספר גרסאות שניתנות לשינוי. לאחר שבחרתם בגרסה המועדפת המעצב ייבצע עבורכם תוכניות למימוש: תוכנית הריסה ובנייה, תוכנית ריהוט, תוכנית אינסטלציה, תוכנית חשמל ותאורה , תוכנית מזוג אויר והנמכת תקרה , תוכנית פריסת חיפוי קירות ותוכנית ריצוף לכל השטח , תוכנית מטבח , תוכנית בר, עיצוב רהיטים, ואפילו עזרה בעיצוב לוגו למסעדה ותפריט.

מעצב טוב ילווה אתכם לכל אורך הפרוייקט עד להשלמתו ופתיחה מוצלחת של בית הקפה או המסעדה.